Tiden går för fort för att jag ska hinna med ✽

2012-01-21, Lördag

Hejsan på er! Linda åkte hem vid två tiden eftersom hennes mamma fyller år idag så hon skulle hem och fira henne lite. Blir en lugn lördagskväll med någon bra film och vindruvor. Imorgon vet jag inte vad som händer, vi får väl se. Förresten kom andra snöfallet idag. Det snöade i torsdes kväll också men det hade regnat bort till fregags-morgonen. Hoppas det ligger nu till mars iallafall så vi slipper detta gråa, tråkiga väder. Men sen kan våren gärna få titta förbi!

Nej, nu ska jag gå och kolla om där finns någon bra film på TV annars vet jag inte vad jag gör, haha! Hoppas ni har haft en fin lördag och att ni får en ännu finare lördags kväll. Massa kramar, Louise ღ



Snowflakes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0