Jag vet inte vart jag ska men jag ska komma dit

Nej dags att sova.

Jag hoppas på lika fint väder när jag vaknar senare idag, som jag vaknade upp till imorse - [fin härlig sol, vindstilla och inget regn, dock sjukt kallt men det kvittar för mig!] - eftersom jag hade tänkt dra mig ut och fota en massa. Både naturbilder och bilder till en ny header. Här ska det fixas design!

Nu ska jag tvätta mig, borsta tänderna och allt det där. Hoppas att ni har haft en fin dag för det har jag! Godnatt, sov gott och massa kramar ღ



Himlen från mitt fönster today. Underbart!


Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

hejhej! såg att du kommenterat på min instagram, och vilken fin blogg du har :D! bilden ovan är ju jättefin :')

kram

2012-01-07 @ 13:43:59
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0