Jag är namnet som du har på armen

Hallojsan ♥

Var ju som sagt på IKEA idag, hittade inget förutom påslakan och några goda doftljus. Men medans jag var där inne fick jag en känsla att jag vill ändra om på mitt rum totalt. Kan förklara bättre en annan dag kanske, hihi. Men idén jag fick kommer bli så sjukt bra om det nu händer.

Förresten tycker jag att det är vår nu[?!]... why? Nej men har börjat lyssna på Veronica Maggio, Snook, Daniel Adams-Ray och Oska Linnros igen och på något sätt påminner alla dem mig om våren/sommaren 2011. Gud så sjukt underbart härliga låtar.

Iallafall så har jag precis duschat och nu ska jag starta några avsnitt av PLL. Började ju kolla på det igårkväll och det var så sjukt bra! Är redan på avsnitt sex nu, haha.... vad gör jag med mitt liv? Forever alone as always. Ska mysa nu, ha det fint puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0