Istället vaknar när alla andra sover, tar sista bussen in till stan och går sen. Ettan, tvåan, fyran, där finns ingenting att se mer ♫

2012-01-20, Fredag

Oh äntligen fredag! Så jävla härligt. [Ursäkta svordomen] Snart kommer Linda hit och vi ska väl mest kolla film, chilla och äta hela kvällen, haha ツ Linda skulle typ ta med sig några disney-filmer, hihi kuligt.

Var ju som sagt på ett gymnasium idag för att kolla in två linjer. Valde samhälle och ekonomi. Ekonomi uteslutas direkt för tyvärr så verkade det inte som något roligt [enligt mig då]. Samhälle verkade dock som en rätt rolig linje. Andra året väljer man också en inriktning då, antingen media eller beteendevetenskap och då blir det nog media för mig. Jag är fortfarande insatt på Drottning Blanka som mitt förstahandsval, men samhälle här på Berga blir nog mitt andrahandsval då.

Nej, nu kommer nog Linda snart så nu ska jag sluta babbla. Ha en kanonfin fredagskväll nu alla. Vi hörs när vi hörs, jag vågar inte lova något om när vi hörs för jag håller ändå aldrig det ändå ツ Kram ღ



HAHA bästa bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0