Happy New Year

Gott Nytt År På Er Världens Finaste Läsare ♥

Har ätit gott, spelat spel och umgåtts med familjen. Jag har världens bästa familj som jag älskar mest av allt! Mitt 2012 ska jag göra till ett grymt år. Jag hoppas verkligen på det. Massa minnen! Jag har haft en så sjukt grym start på året.

Först vill jag tacka min familj - Världens finaste familj. Tack för ett grymt bra 2011. För att ni stöttat mig, fått mig på bra humör, alltid funnits där och bara varit allmänt världens bästa ♥

Sen vill jag tackar mina underbara vänner - Ni vet exakt vem ni är. Tack för allt ni gjort för mig. För att även ni stöttat mig, fått mig att le, funnits där när det varit både ups and downs. Jag älskar er alla så sjukt mycket och jag kommer aldrig glömma någon av er, no matter what ♥ Mest vill jag tacka: Linda, Julia, Roxana, Viktoria, Sandra - ni är så sjukt härliga.

Tillslut - Hoppas ni alla har haft ett bra nyår och en bra start på 2012. Nu ska jag starta en film och sen drömma mig bort. Ha det bäst, massa pussar och kramar från Louise ♥





♥ Än en gång: Gott Nytt År Folket! ♥


Kommentarer
Postat av: josefine

Fin blogg :)

2012-01-01 @ 09:31:00
URL: http://jossiamanda.blogg.se/
Postat av: josefine

Tack :)

Allt bra ?

2012-01-01 @ 15:30:33
URL: http://jossiamanda.blogg.se/
Postat av: josefine

okej, allt är bra :)

Haft en bra dag ?

2012-01-01 @ 21:43:36
URL: http://jossiamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0