Dag 30 - Sju sanningar

Nu kör jag igång sista dagen.

Sanning 1: Jag är sjukt rädd för spindlar. Har alltid varit, kommer alltid att vara. Får rysningar så fort jag ser en, och så fort jag ser en är den så gott som död!

Sanning 2: Jag hade aldrig kunnat leva utan musik. Musik är en stor del av mitt liv! Jag älskar att bara kunna skruva upp volymen på högsta och bara stänga allt ute. Och så älskar jag också själv att sjunga och att spela piano. Som sagt, musik är en stor del av mitt liv.

Sanning 3:
Jag började på handboll när jag var ungefär sju år, jag slutade efter ungefär ett halvår. Sen började jag igen för jag ångrade att jag slutade, men sen slutade jag efter någon månad igen. Något år efter det började jag på fotboll, men slutade där efter några månader. Sen började jag på tennis i slutet av sjuan och fortsatte i ungefär 8-9 månader[? inte säker] men slutade även där. Nu vill jag börja på volleyboll men tror inte det blir så.

Sanning 4: Jag är VÄLDIGT blyg i början när jag träffar nya människor och jag inte känner dem. Men efter att jag träffat dem några gången och lärt känna dem kan man inte få tyst på mig. Jag älskar att lära känna nya människor!

Sanning 5: Jag älskar att kolla på disney-filmer jag brukade kolla på som liten. Som t.ex mina favoriter: Lejonkungen, Tarzan och Skönheten och odjuret, bara för att få komma tillbaka till den känslan man hade när man var liten. Inga bekymmer i världen, nej inga alls.

Sanning 6: Jag hade inte kunnat överleva utan min iPhone. Ärligt! Jag har ALLT [nästan] som jag behöver på den. Jag älskar den med hela mitt liv. Min egen lilla bebis!

Sanning 7:
Jag hatar att städa men jag hatar också att ha det ostädat. Kan inte koncentrera mig då. Så jag måste städa runt om mig innan jag t.ex ska göra läxor eller något sånt annars kan jag inte koncentrera mig, haha! Gud, sånt freak jag är.



Ni får en extra sanning från bilden ⇧
[Sanning 8: Jag älskar att sova med nallen jag fick i julklapp, hihi! Den är så mjuk så ni anar inte...!]


Kommentarer
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

sv; tack! <3

2012-01-21 @ 23:46:54
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0