Dag 29 - Mina ambitioner

Denna dagen är väl nästan lite som "mina drömmar"-dagen eller? Bara det att ambitioner kanske är mer mål i livet? Jag har inte riktigt koll, men vi kör på det!

Mina ambitioner iallafall.
Mina ambitioner är att göra nånting med mitt liv. Inte bara sitta på ett kontor och stirra in i en dator t.ex. Nej, never! Hade fått panikångestattack, haha. Jag vill resa jorden runt. Det är en sak jag verkligen vill. Innan jag dör vill jag ha sett hela världen. Det måste vara en riktigt häftig upplevelse!

Annars vet jag inte...
jag har inte satt upp så många mål i mitt liv ÄN. Jag är ju dock bara femton år så... men det kommer väl så småningom. Vi får väl se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0