Dag 25 - Dag 27

Dag 25 - Om 10år:

Om 10 år önskar jag att jag har ett bra jobb och bara lever mitt liv! Jag önskar att jag har rest mycket och träffat härliga människor. Jag önskar att jag bor i en fin stad i en fin lägenhet. Jag önskar att jag har ett bra liv för att sammanfatta allt!

Dag 26 - Mina rädslor:

Min absolut största rädsla är spindlar. Mest spindlar, men också småkryp. När jag var liten var jag så grymt mörkrädd men nu älskar jag mörkret! Tycker att det är så mysigt!

Dag 27 - Min favoritplats:

Min favoritplats måste nog vara i Blekinge på sommaren. Där är alltid så mysigt! Bara gå runt överallt bland alla glada sommarmänniskor och njuta. En annan favoritplats är hos min familj och mina närmsta vänner. Favoritplatser är på platser som gör mig lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0