Dag 21 - Dag 24

Eftersom jag har slutat "mitt i" mina dagar för flera månader sedan, tänkte jag börja på dessa sista dagarna igen så jag kan fylla hela den kategorin. Nu kör jag "Dag 21 - Dag 24" i ett inlägg.

Dag 21 - Min favoritfilm:

Min favoritfilm inom genren "disney" är Lejonkungen eller Skönheten & odjuret. Annars just nu är min favoritfilm "One Day". Men filmer jag aldrig kommer tröttna på är "Tillbaka till framtiden"-filmerna. Gud så bra dem är! Kommer aldrig tröttna på dem!



Dag 22 - Det här upprör mig:

Någonting som upprör mig, okej... Det som upprör mig mest är nog när folk säger "asså jag orkar inte att hon/han är så falsk mot mig och blablabla..." medans man samtidigt är så jävla falsk själv. [Får man svära på sin blogg?] Hatar det så sjukt mycket. Om någon är "falsk" mot dig, sluta va med den personen bara! Gud, så svårt är det inte... Jag tackar Gud för fina vänner, ni vet vem ni är.

 Hej Linda... jag menar dig.

Dag 23 - Det här får mig att må bättre:

Något som får mig att må bättre när jag är på t.ex dåligt humör, är att skruva upp musiken på högsta volym och bara stänga världen ute. Eller att prata med någon som kan få mig att skratta. Hej Linda igen.

Dag 24 - Det här får mig att gråta:

Sorgliga filmer! Verkligen sorgliga filmer. Jag gråter inte så mycket, mest till de sorgliga filmerna då, haha. Om jag gråter över något så måste det vara något sjukt speciellt.

Dsc06095_3_119710729_large

Kommentarer
Postat av: Ebba

hej vad gärna med och tävla om "veckans blogg"

på min blogg ! :D

2012-01-16 @ 16:26:09
URL: http://yeyfridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0