2012-01-16, Monday

Hej på er finisar ღ

Måndag igen då... dagen har ändå varit sjukt härlig, haha! ツ Har varit på grymt humör hela dagen och det gör bara allt annat lite bättre. Plus så får man träffa underbara vänner så det gör ju också allt lite bättre. Ikväll ska jag in till friskis & svettis med Linda, Sandra, kanske Viktoria[?], kanske Julia[?] och kanske Nea[?] så ska vi dansa loss lite! Fuego [stavning] nästan som zumba. Från klockan 20.00 till 21.00 så kommer duscha och däcka precis när jag kommer hem, haha! ツ

Inga läxor har vi inte heller fått ännu, thank the lord! Förresten ska jag nog vara med Linda hela helgen. Vi ska typ kolla disneyfilmer och "chilla" hårt som vanligt. Jag hade gärna skrivit "kolla in hennes blogg här ----->" men det får jag nog inte... dock så ska jag faktiskt skaffa ett liv nu. Hörs senare idag eller någon annan dag, jag kan inte lova när. Hoppas ni har det fint iallafall!

Massa kramar / louise ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0