1a januari 2012

Hej alla 2012:are ♥

Året har startat med en seg/lat-dag, helt okej. Behövde sova ut kände jag, haha... gör ju inte alls det typ varje dag annars? Nejdå. Men som sagt: imorgon möter jag upp världens underbaraste vänner i Lund för lite shopping och bio.

Har nästan precis stigit ur duschen och ska starta filmen "crazy stupid love" nu, Julia rekomenderade den så ska testa på den nu, haha. Hoppas ni har haft en fin start på ert 2012. Vi hörs senare, kram ♥





Förresten har jag ju glömt! Har ni några nyårslöften? Jag har väl några stycken som jag iallafall ska FÖRSÖKA hålla...

1) Bli nyttigare och hälsosammare.
2) Hålla rent på mitt rum i mer än två dagar...
3) Göra mer 2012 än vad jag gjorde 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0