You are not alone, I am here with you

Känner ni ibland er också så sjukt ensamma fastän ni ändå har massa människor runtom er? Så har jag känt ett tag. Jag vet inte varför för jag har världens underbaraste människor runtom mig men det är något som inte stämmer. Ibland känner jag att jag bara vill ge upp och bara skita i allt för inget fungerar någonsin som jag vill. Vad fan händer?
-
För det mesta är det några få som kan få mig att känna mig hel igen. Familjen och två av mina vänner. Ibland leker livet och allt är perfekt men ibland bara skiter allt sig och det kan göra att hela min vecka blir förstörd. Jag vet inte vem jag är eller hur jag ska bete mig, men vem fan vet det egentligen? Någon som känner igen sig?

[Lite depp här på världens tråkigaste men ändå mysig fredag].


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0