Sänker volymen låter alla sjunga med, kan inte tänka jag står bara här och ler



Random bild från mamma och pappas bröllop den 28/10-11, men det var den enda bilden där hela familjen var med. [Jag ser ut som ett sär men det gör inget, haha. Bara mitt riktiga jag].
-
Hej på er förresten ღ

Allt bra med er idag? Jag mår helt okej. Provet gick väl sådär... tackar Linda [världens bästa] för massa hjälp! Du är guld värd! Har också ont i huvudet så skippade träning idag, damn! Tar igen det imorgon. Annars var det inte så mycket mer.

I helgen händer inte så mycket. Fredag imorgon, ska bara chilla då efter en LÅNG vecka! På lördag vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda... kanske skulle va med Linda? Äh, jag vet inte haha! På söndag kanske det blir IKEA för inköp av lite nya möbler, weho! Vi har köpt testfärg till mitt rum och ska prova den någon dag. Äntligen!

Aja, nu ska jag kolla TV och bara njuta av en läxfri kväll! Ha det kanonbra snyggingar, vi hörs. Puss & kram / L ღ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0