The Lion's Roar

Snart klar på rummet! Har städat upp allt idag och börjat flyttat in. Allt är inne nu förutom den sista saken jag ska köpa: fåtölj. Sen ska såklart massa tavlor och andra dekorationer också upp, men inatt kan jag sova här inne iallafall! Ni får bilder [och kanske video] någon dag så håll utkik efter det!
-
Hoppas att ni alla mår bra förresten för det gör jag! Det är lov och det är härligt [såklart!]. På lovet ska jag fixa klart på rummet, umgås med vänner & familj, bara ta det lugnt och verkligen sova ut. Ska snacka med Julia lite nu på MSN och sen blir det sängen! Söndag imorgon = vilodag, haha!

Vi hörs, puss på er finisar ღ



Bara för det får ni en bild på mig för några timmar sen i mitt nya rum ツ



Skönaste låten just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0