Saturday night

Heeeeeej finisar ღ
-
Här kommer superbloggaren, haha eller inte. Igår orkade jag inte blogga [haha, typiskt Louise-ursäkt?] så jag gör det nu istället, hihi. Idag har jag ärligt inte hunnit för jag har hållit på att fixa på rummet HELA dagen. Ja, exakt HELA dagen. Nu ska vi bara måla i veckan, sen ska vi till IKEA nästa lördag och handla alla nya möbler, lampor o.s.v sen är vi förhoppningsvis klara i slutet av nästa vecka, yey!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Blir väl att chilla för det blir en massa saker i nästa vecka. Måndag blir en vanlig skoldag, skönt! Älskar våra måndagar, börjar sent och de flesta lektionerna är lugna och sköna. Tisdag är det nationella-prov i SV, suck. På onsdag ska jag och Sandra skugga på Drottning Blanka i Lund, weho! På torsdag är det en annan nationella-prov i SV, suck igen. På fredag är det prov i idrott, muskler och sånt, suck, suck, suck.

Men snart är det lov igen så det tackar man för! Nu ska jag ladda ner massa nya låtar och lyssna på musik, haha! Ha en skön lördagskväll, massa kramar / L ღ



By the way... krya på dig Julia!

Kommentarer
Postat av: julia

tack louise! kommer imorgon pusssss

2012-02-05 @ 15:02:48
URL: http://juuuljjja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0