R.I.P Whitney Houston

Jag tänkte följa strömmen och skriva ett inlägg till Whitney Houston som tyvärr gick bort igår. Jag älskar verkligen hennes låtar! Brukar alltid sätta på hennes skiva på högsta volymen när jag mår dåligt eller ska städa mitt rum, haha! Hennes låtar är så sköna och får mig på bra humör samtidigt som dem är sköna att dansa och sjunga med till.
-
Dem vet inte än vad orsaken till hennes död var, men jag gissar faktiskt på droger. Bara en gissning. Jag hatar verkligen att hon började med droger och förstörde så mycket för sig själv, hennes röst är ju så speciell och så underbart stark och fin.

R.I.P Whitney Houston ♥





Världens underbaraste låt som alltid får mig på bra humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0