24 februari, fredag [sunny day ✷]

Aloha ღ
-
Sitter och har fredagsmys med mamma.
Har haft en väldigt rolig dag med Sofie, haha älskar min syster så himla mycket! Har också haft besök av farmor och farfar, de kom hit och fikade för att "fira" pappa lite såhär i efterhand. Var och handlade med mamma och Sofie i morse och när vi kom hem bakade vi kladdkaka [chokladkaka kanske ni kallar det för...] inför fikan. Var väldigt trevligt ツ
-
Snart börjar BB också haha! [Beronendeframkallande]. Tror nog aldrig jag har älskat ett program så mycket som BB, hahaha! [Eller... förutom älskade Grey's Anatomy såklart ♥]. Det har förutom gått snabbt från kallkall vinter till skönskön vår. Använde min nya vårjacka igår och idag, älskar´t!
-
Imorgon kommer jag inte ha något liv så ska ut och ta massa nya bilder om vädret blir skönt, annars blir det "inomhus-bilder", hahah! Fast nu ska jag fortsätta njuta av den sista ledigheten för denna gången... ha en skön fredag nu med er! Vi hörs.

Massa kramar. / L ღ



Världens godaste kladdkaka med persikor och grädde till!



Och så får ni en ny låt med Nicki Minaj för jag tycker att den är så jäkla skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0