2012-02-11, Saturday

Aloha mina snygga bloggisar ღ
-
Hoppas att allt är bra med er. Det är ju lördag vilket gör allt lite bättre! Det blev en runda till IKEA idag [yey!]. Köpte lite nya saker till rummet men det får ni inte se förrens allt är klart, mohaha! Imorgon ska vi måla grunden och sen på måndag ska vi måla en gång till för att täcka den gamla färgen sen är det bara att flytta ut allt det gamla och in med det nya och DÅ får ni se resultatet [yey igen!].

Imorgon fyller även min kära farmor år och då ska vi gå in och fira henne lite med god tårta och sånt [mums! vi bor ju grannar så det är bara att springa in]. Sista veckan innan sportlovet också, SKÖNT! Jag behöver ledighet... och sömn. Men nu ska jag bara vara allmänt osocial.

Ha en fortsatt fin lördag så hörs vi, puss / L ღ

[Btw så fyller min kära kusin Hanna 15 år idag så grattis till henne med!]



Bild från innan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0