2012-02-08, Wednesday

Hallo finisar ღ
-
Dålig uppdatering. Som vanligt. Jag vet. Har inte orkat, har varit så mycket just nu i skolan och allt. Det där lovet som anländer om ungefär åtta dagar sitter helt rätt! Gjorde ju NP i tisdags, gick rätt bra känns det som. Imorgon är det NP igen, denna gången i tre timmar. Just kill me now...!

Dessutom har jag ju skuggat idag med Sandra. Det var rätt roligt, hade dock dött utan henne, haha! Men jag är så grymt trött för jag behövde gå upp vid lite efter 6 i morse... OH-MY-GOD. Sååå nu ska jag kolla klart på "Glee" och plugga till franska-provet på fredag sen ska jag SOVA. Tack Gud.

Ha det kanon fint snyggingar, puss ღ



Gammal MEN så skön. Älska!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kika gärna in i min blogg och var med i tävlingen där du kan vinna en valfri vara från Evas underkläder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0