It's friday, friday, gettin' down on fridaaay

hejsan hallå här kommer jag!

rubriken säger allt, det är FREDAG!
& alla vet vad fredag betyder... HELG.
ikväll ska jag bara chilla efter en trött skolvecka.
det blir "Idol 2011" & sen en film efter det.
idag har det inte hänt ett skit alls i skolan iallafall, började med biologi & efter det matte, en håla på en timme, språk (franska), lunch, SO & gympa.
rätt tråkiga lektioner menmen jag överlever.
just nu sitter jag & kollar på TV, ska snart äta & sen ska jag fota innehållet i min väska eftersom det är "dagen" jag ska skriva om idag så håll utkik efter det!
så nu vet ni väl allt...
jag uppdaterar er sen!
hoppas ni har haft en fin dag.

kram!



Linda & jag idag innan gympan, kaaaaos haha.
i love you!




"so get your ass up and show me how you burlesque!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0