Exakt en månad kvar!

hejsan!

här sitter jag & tar det lugnt efter en intensiv dag i skolan.
har massa lektioner idag, men det är mest såna "lugna" så som slöjd, bild, mentorstid & massa sånt härligt.
imorgon är det fredag (fast det vet ni ju säkert själva, liksom... vem räknar inte ner till fredagar?!), det är ju också något som är sjukt härligt!

har inte gjort så mycket idag annars förutom skolan.
ska snart dra mig ner mot duschen sen sätta på ett avsnitt av Grey's Anatomy som jag har blivit beroende av igen. hihi, längtar tills säsong 8 börjar!

& vissa kanske undrar varför rubriken är som den är?
kan ni gissa?
jo för... wait for it! JAG FYLLER FEMTON ÅR OM EXAKT EN MÅNAD! yeah.
stor flicka nu.
härligthärligt!

men jag hoppas att ni har haft en underbar dag!
ha det fint, vi hörs soon!

puss sötungar!



Linda & moi idag i skolan...
love her.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0