20110906

hej & förlåt!

ja förlåt. förlåt förlåt förlåt. jag SKULLE blogga igår, men min data sega upp sig hela kvällen FRAM TILLS jag skulle sova, då den börja funka som vanligt igen. typiskt. så ja, förlåt.
& idag mådde jag inte så bra så jag bestämde mig för att stanna hemma från skolan.
har ont i halsen, huvudet & mina bihålor? haha jobbigt läge.
får se hur det blir med skolan imorgon.

men jag har faktiskt ändå städat mitt rum idag, & nu ska jag sätta mig & plugga lite SO & matte.
jag skriver "dag 7" snart så håll utkik! det kommer också inlägg med lite höstinspiration.
hoppas ni har en fin dag! hörs sen.

kram! ツ



Build yourself a bridge, and get over all the shit.
#word.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0