FÖRKLARING

Okej, så nu har jag suttit här länge utan att komma på något att skriva som en bra förklaring som inte är för lång. 
Bloggen har legat under i några dagar (som ni säkert har märkt om ni nu inte är lika blonda som mig).
Jag har verkligen inte känt för att uppdatera på ett tag, bloggsuget som vanligtvis finns där var bara poff, borta.
Men jag satt nyss och kollade in lite andra bloggar och så fick jag en sån känsla "jag vill blogga!", men vad ska jag blogga om?
Detta inlägget kommer ju vara såhär, random och allt sånt.
Men jag brukar alltid skriva om typ "idag har jag..." eller något sånt, så det blir BARA såna inlägg...!
Jag vill ha lite variation! Så snälla ni underbara fina kom med några roliga tips.

Jag tänkte kolla runt på andra bloggar för lite tips.

Och så att ni vet: jag mår skit rent ut sagt!
Var hemma från praon i torsdes för jag hade feber, ont i halsen, hosta ja hela den där höstförkylningen.
I fredes var jag på praoen eftersom det var sista dagen med dem små!
Bjöd på kakor, bullar och saft med Linda haha, så söta dem är!
Saknar dem som f*n! Iallafall... back to my story.
I lördes tyckte jag att jag mådde bättre, men nehej! I söndes gick allt ner igen och jag var bara så slö.
Så ingen skola igår eller idag. Inte imorgon heller för den delen tror jag... JAG HATAR ATT VARA SJUK!
Har jag nämt det? Jaja, jag är ledsen men jag orkar inte skriva mera just nu.
Fast bloggandet kommer nog gå back to det vanliga igen förhoppningsvis, och som sagt ska jag variera mig lite.
Hoppas ni mår kanon i höstrusket iallafall! Ha det finfint så hörs vi.
Massa kramar! / louise ♥




Bild 1. Från lördags morgonen när det hade frusit.
Bild 2. Idag... sjuk. Ofräsch. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0