My Perfect Imperfections

Hejsan på er! Jag har inte skrivit på ett tag, yeah!... I know.
Just nu är jag riktigt trött & inte alls på blogghumör!
Men tänkte ändå komma med ett inlägg här, "my perfect imperfections"
Fick lite inspiration från youtube, & den videon ser ni längre ner.
Detta inlägget kommer handla om tre saker jag gillar om hos mig själv, och tre saker jag inte gillar med mig själv.
Enjoy eller vad som! Gör gärna detta i er egna blogg och länka ditt inlägg i en kommentar ツ

Tre saker jag gillar hos mig själv:

1. Mitt hår.
Varför? Jo... jag gillar att mitt hår typ aldrig blir slitet. Thank God! Jag gillar också att det växer rätt fort eftersom till sommaren har jag planerat att ha långt hår. Yey!

2. Mina ögon.
Jaha, hej självsäkerhet eller? Haha nej faktiskt inte, långt ifrån. Men ändå... om det är något jag måste välja är det mina ögon. Jag gillar färgen... mhmm, det var väl det haha!

3. Mina ögonfransar. 
Dem är rätt långa & det gillar jag! Bara det att dem är så ljusa så... men med lite mascara, kanon!

Och så kommer vi till tre saker jag inte gillar hos mig själv:

1. Mina tänder.
Jag har ärvt min mammas tänder tyvärr... asså okej nej. Inte HENNES TÄNDER men asså så som hennes tänder är & har varit, JUST DET, haha! Jag har dragit ut runt 14-15 tänder, roligt! Nej inte så värst. Men nu är det slut med det! Jag saknar tänder på ena sidan där uppe, men dem har nu äntligen börjat växa ut & jag känner dem alla med tungan! Jag tror det blir så att jag får fast tandställning, troligen någon gång på hösten/vintern 2012 isåfall. Trevligt, trevligt. Hellre tandställning ett tag & få fina tänder hela livet, än ingen tandställning ett tag & fula tänder resten av livet. My opinion. (Oj vad lång denna blev haha!)

2. Mina naglar.
Dem är/blir långa, men dem bryts snabbt. Inte kul! Jag älskar att ha naglar med härliga färger... Innan var jag grisig & bet på dem... usch jag vet! Dålig vana, men nu har jag slutat med det! Ett tips till folk som biter på naglarna: måla dem! Köp ett snyggt nagellack nu till höst, så kommer du inte bita! Det funkade för mig ツ

3. Mina ögonbryn.
Hmm ja okej, förklaring tack! Jag började hålla på med mina ögonbryn när jag var alldeles för liten så jag fattade inte ett skit vad jag gjorde! Jag klippte dem & hade mig... NAT GOOD. Vänta tills du vet hur du ska göra. Just nu håller jag på med att låta dem växa ut & har inte noppat dem på ungefär 1 & ½ vecka, så här kommer grottmänniskan nu ett tag. Mysigt! Kommer bli kul detta... yey!

Så det var väl allt.
Som sagt, gör ett eget sånthär inlägg & länka gärna till mig!



Här har ni videon som jag skrev om där uppe!
Haha, älskar denna tjejens humor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0