Dag 19 - Detta ångrar jag

Okej, jag hatar dessa "djupa dagarna" när jag är topphumör, men det var ett tag sen jag gjorde en "dag" så det får väl gå för idag...

Men jag ångrar en speciell sak jag tyvärr inte kommer skriva vad det är, för det är en speciell hemlighet om mig själv som exakt bara jag vet, & som exakt bara jag alltid kommer veta.
Jag ångrar att jag aldrig tog den chansen när jag hade den.
Den var mitt framför mig, men jag bara slog bort den.
Skyll dig själv! Right?
Men ja, det är det. Förlåt vill verkligen inte skriva vad det är... men kommer inte på något annat just nu som jag ångrar sådär så man har ångest över det.
Bara detta.



Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

Tänk bara att det inte var meant to be. Det brukar kännas lättare då :)

2011-10-09 @ 21:45:55
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0