PLUGG + MUSIK

Hallo! Tänkte uppdatera er lite för jag vet att ni så gärna vill haha...

Sitter och pluggar lite matte just nu för jag behöver bli lite smartare! It's time.
Fast nu ska jag faktiskt gå och lägga mig så jag får sova ut lite... är alltid så trött.
Sitter även och lyssnar på lite julmusik av JB-boy (Justin Bieber)
"IMMA BE UNDER THE MISTLETOE, WITH YOUUU, SHAWTY WITH YOU, WITH YOUUU, UNDER THE MISTLETOE WITH YOU!"

Nej, drar mig neråt för att tvätta mig och borsta tänderna, sen väntar en varm och skön säng på mig.
Världens fetaste håla imorgon... onsdagar asså! Kill me now.
Bloggar när jag kan och vill helt enkelt!
Sov gott mina kära baby's.

Puss och kram, god natt! / louise ♥



Klippa mig freakkin' korthårig igen eller? Haha... beslutsångeeeest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0