JAG ÄR BÄST PÅ ATT UPPDATERA...

Här kommer uppdaterarN... haha nej inte precis va?
Men har haft fullt upp i skolan i veckan! Verkligen... det är ingen dålig ursäkt jag kommer på nu haha.

Måndag: Trippelboll hela dagen (vi kom 2a och 4a...) Musik-provs plugg hela kvällen.
Tisdag: Musikprov direkt på morgonen, franska-provs plugg hela dagen/kvällen.
Onsdag:
Franskaprov direkt på morgonen, förberedelser inför Sofies födelsedag hela dagen/kvällen.
Torsdag:
Skola, hem och fixa sig lite, ut och äta med familjen och Emil för att fira Sofie.
Fredag: Skola, hem, äta, duscha, LEDIG! (orkade dock inte blogga, hihih)
Lördag:
SOVA UT! Äta frukost, duscha och fixa sig, iväg på släktfest, hem, städa, CHILLA! (just nu)

Så jag chillar som sagt nu, haha.
Äntligen lite ledig tid.
Ska slå på en film nu, "Something borrowed"
Hoppas ni får en fin kväll!

Skriver kanske mer senare ikväll/natt om jag inte somnar och om jag har orken, annars blir det säkert mer imorgon.
Ha det kalasfint!

Puss och kram! / louisefridh ♥




Gammal bild på mig, I know!
Måste dra mig ut och ta några nya snart eller...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0