IT WILL RAIN

Hallo!

Jag TROR jag är tillbaka med bloggandet nu. Bra va?
Inget speciellt har alls hänt i veckan så ni har inte missat något iallafall.
Söndagskväll igen vilket betyder måndag imorgon och en ny "helvetesvecka"

Fast tisdag blir en kort dag... efter lunch sticker jag, Roxy, Linnéa och Ema in till Lund-city!
Twiday-time för oss! Midnattsvisning av "Breaking Dawn part 1" och innan den visar dem alla de andra filmerna i "Twilight-serien"
Kommer bli så j*vla roligt! Wehooo.

Ska någon av er på twiday förresten?
Ha det awesome iså fall!

Sover hos Roxy till onsdag och vi ska försöka få ledigt från franskan och klassrådet så vi kan sova lite...
Bion slutar vid två på natten tror jag så ja... haha!
Kommer dö i skolan men det är f*n värt det asså...!

Nej hörni, nu måste jag skriva klart min SO-uppsats om energikällor som ska in imorgon!
Sovmorgon imorgon också ju... THANK GOD.
Mitt liv blir bättre och bättre.

Ha det kanonunderbartfint med er iallafall!
Skriver så snart jag bara kan/orkar.

Pussar & Kramar! / louise ♥

♥ [P.S - GRATTIS PÅ FARSDAG VÄRLDENS BÄSTA PAPPA, JAG ÄLSKAR DIG! D.S] ♥



TWIDAAAY!



Mest för att Bruno Mars är en av dem snyggaste i hela vida världen, och för att denna låten är #1 på min "älsklings-lista" just nu, OCH för att låten är med på Breaking Dawn soundtracket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0