HÅRTIPS - ELVITALPRODUKTER

Några har undrat vad jag använder för produkter till mitt hår och här kommer svaret:



Shampoo, balsam och hårinpackning.
Allt från elvital eftersom det är mitt favoritmärke och vilket som funkar bäst för mig.
Jag tvättar håret varje dag, har hört att det sliter på håret men jag vill ju liksom inte gå runt med smutsigt och fettigt hår...
Jag använder då som sagt schampoo varje dag, balsam använder jag alla dagar då jag inte använder hårinpackningen, och tar det efter jag sköljt ut schampoot.
Hårinpackning använder jag 2-3 gånger i veckan.

Jag använder också alltid de rosa produkterna från elvital eftersom det är för långt, livlöst och glanslöst hår.
Vilket fungerar riktigt bra för mig om jag ska vara ärlig.
Ett plus är att det luktar så sjukt gott och fräscht också... (enligt mig)

Så det är allt jag använder!
Sen försöker jag att inte använda för mycket värme-produkter i mitt hår, som plattång, locktång, fön m.m.
Och om jag ska använda det tar jag alltid en värme skyddande kräm i håret när mitt hår är nyduschat och fuktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0