You and me together, through the days and nights

Aloha folket ♥

Skulle ju till Linda idag... mhmm blev inte av. Mådde så sjukt dåligt när jag vaknade så vi bestämde att ta det en annan dag istället. Blev bättre fram mot klockan tre typ och bestämde med Sofie att följa med henne och Emil till Center Syd för lite shopping men ångrade mig igen så skickade med Sofie lite pengar så får hon handla det till mig istället!

Åker och shoppar nästa vecka istället när jag har mer tid på mig. Det är ju mellandagsrea och Louise + mellandagsrea = kaos. Det kan ta ett tag innan vi kommer hem när man är på mellandagsrea med mig.
Men nu tänkte jag faktiskt gå ner och hjälpa mamma med maten för att vara lite sådär extra snäll. Hoppas ni har haft en fin dag, kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0