Shake Up The Happiness, Wake Up The Happiness, It's Christmas Time



Gaaash vad jag har fastnat för denna jullåten nu i några veckor. Jag blir aldrig trött av den heller, bara glad hela tiden! Så sjukt härlig asså... ska lära mig den på piano!

Back to life, nu ska jag sova. Måste vara pigg så min klänning kan bli färdig imorgon, haha FML. Aja, sov underbart gott med er snyggingar! Massa julkramar / louisefridh ♥



Nyår 2010 med familia och Roxy! Då jag och Roxana upptäckte pommack... BESATTA. Yummy!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack, detsamma! (:

Ja, det är toppen med mig. Hur är det med mig?

2011-12-21 @ 08:25:40
URL: http://linnealundstedt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0