Mobilblogg - Snabbt kvällsinlägg

Hej på er! Tänkte köra med ett snabbt inlägg här innan jag ska sova (trött, trött, trött!) Jag är så grymt skoltrött så det är inte sant. Failade stort på SO-provet idag... orkar inte ens tänka på det. Kommer faila ännu större på matte-provet imorgon, orkar dock inte tänka på det heller. Börjar med lucia träning direkt imorgon bitti, matteprov efter det sen lucia resten av dagen förutom en kvart av idrott. Inte ens lönt och vara med då? Iallafall... åkte in till Lund idag med mamma och gick på Drottning Blankas gymnasieskola, öppet hus och jag är så j*vla taggad för att gå där, så det blir nog en insökning dit på hantverkslinjen make-up och stylist. Riktigt mysig liten skola mitt i Lund!

Aja, nu ska jag verkligen sova ut! Fredag imorgon, skriver mer då förhoppningsvis. Sov så gott nu med er, godnatt! :-*

Btw - Tagga lucia på tisdag eller vad?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0