Klänningar...?



Hela kvällen har bestått av städning, duschning, julklappsinslagning och att välja ut den perfekta klänningen inför imorgon. Som ni ser hade jag sex styckna att välja mellan och tillslut valde jag en av dem (väldigt dålig bild förresten I know, i'm sorry). Imorgon får ni se vilken jag tänkte ha på mig. Ska ha svarta strumpbyxor, svarta skor med klack, en kavaj och klänningen såklart. Kan inte fatta att det snart är jullov! Weho. 

Har bestämt mig för att inte bara sova bort alla dagar (inte alla men vissa, haha) utan göra mer detta lovet. Umgås med vänner, shoppa, sticka in till stan, gå på bio, yeah you name it.  Men nu ska jag faktiskt sova. Upp och locka mitt hår tidigt... om ni också har avslutning imorgon önskar jag er allt gott, haha!

Sov så himla underbart gott med er nu! Puss, Kram och God natt / louise ♥



Haha, Linda så söööt! Var bara tvungen att lägga upp denna bilden nu. Hon hade sjukt kul på slöjden idag iallafall, no doubt about that... haha, lavio ♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag måste också skärpa mig när det gäller att sova bort dagarna haha! Man blir bara så trött för man sovit för mycket, men de första dagarna får man allt ta lite läängre sovmorgonar ;)

kram

2011-12-22 @ 12:26:30
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0