Ullareds inköpen







iPhone 4 skal - 59:-/st



1. Läppstift "Pink pearl"
Kommer inte ihåg vad det kostade.

2. Powder brush.
Kommer inte ihåg vad den kostade.

3. Rouge "Rosewood"
Kommer inte ihåg vad den kostade.

4. In-style Designs for nails and toes, stickers till naglarna.
Kommer inte ihåg vad den kostade.

5. Kubiss nail care, "Ridge filler"
Kommer inte ihåg vad den kostade.



Hårspray - Lóréal Paris, Elnett Satin.
Kommer inte ihåg vad den kostade.



Underkläder med snobben.
Kommer inte ihåg vad dem kostade.



Mysstrumpor.
Kommer inte ihåg vad dem kostade.



Tröja med "stora" axlar.
Kommer inte ihåg vad den kostade.



Mysig tjocktröja.
Kommer inte ihåg vad den kostade.

såja, det var allt (tror jag)
jag kan ha glömt något, haha ...
& som ni ser så kommer jag inte ihåg vad allt kostade, bara iPhone skalen.
bra Louise, bra jobbat!
men i alla fall, detta tog mig ungefär 20minuter så nu: NJUT!
haha, jag skriver mer sen.

puss på er finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0