Lördagen den 20e augusti 2011, 22:38

hejsan.
har ni haft en fin dag?
det har jag i alla fall.

vädret har ju varit kanon idag, men vi bestämde oss ändå för att åka till Center Syd & shoppa lite.
jag orkar inte fota allt som jag köpte & ladda över nu, så det kommer nog imorgon tror jag!
imorgon ska jag nog städa mitt rum om det inte blir så bra väder, annars ska jag passa på att vara ute nu innan sommaren verkligen tar slut ....

vi köpte filmen "Scream 4" så nu har vi laddat med godis & dricka.
nej, nu ska vi sätta på filmen.
skriver mer senare eller imorgon.
ha en fin lördagskväll nu!

♥ puss på er!






´
jag har äntligen (?) orkat ta några nya bilder, alla från idag.
yey! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0