Instagram




har inte skrivit på hela dagen ... I KNOW.
har inte haft på datan på hela dagen typ, men nu ni!
har inte gjort ett piss idag om jag ska vara ärlig.
ska faktiskt snart sova eftersom jag måste upp vid sju - halv åtta imorgon.
minns ni varför? jag ska ju till ullared.
weeehoo! haha, hoppas jag träffar Morgan ...
så kommer nog inte blogga förrens imorgon kväll om jag inte hinner innan vi ska köra.

nu har jag precis kollat skräckfilm med pappa ... jag vill dö just nu.
kommer ju aldrig kunna sova nu!
+ som ni ser har jag ny header.
känns bättre med en lite "mindre" så den var helt okej.
& sen hörni! har ni iPhone?
om ni svarade ja på frågan ovan, ladda då hem appen "instagram" ett fotoprogram typ.
du kan ändra bilder, kolla andra medlemmars bilder & ja allt.
bilderna där ovanför har jag tagit själv, & sedan ändrat i instagram.
men nej, nu ska jag kolla tv, sen sova.

natti! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0