DAYS 01-30

Dag 01 - Presentation
Dag 02 - Min favoritlåt
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Mitt/mina syskon
Dag 05 - Det här åt jag idag
Dag 06 - Vad är kärlek?
Dag 07 - Jag om ett år
Dag 08 - Min bästa vän
Dag 09 -  Mitt drömjobb
Dag 10 - Min högsta önskan/dröm
Dag 11 - Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen, uttråkad, arg, o.s.v...
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Bild på mig som liten
Dag 14 - Jag för ett år sen och nu
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Det här hade jag på mig idag
Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - Min favoritbild
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 - Jag gillar
Dag 21 - Min favoritfilm
Dag 22 - Det här upprör mig
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 - Om 10år
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Min favoritplats
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Mina ambitioner
Dag 30 - Sju sanningar

okej så... jag hade tänkt börja med dagar eftersom jag aldrig har så mycket att skriva om förutom min dag.
ska försöka göra en dag varje dag nu i 30 dagar, fast vi får se hur det går!
kanske inte orkar skriva varje dag, men ska göra mitt bästa!
så let's go! är ni med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0