Vi kommer alltid mötas i slutet älskling

Lördag, 2012-01-28
-
Hej på er. Vaknade vid halv 10 idag och gick direkt ut på en powerwalk. Gick ungefär 6-7 km på 50 minuter, ändå rätt bra huh? Var riktigt skönt! Annars har jag bara fixat på rummet. Har rensat ut så sjukt mycket och flyttat över alla kläder. Nu ska jag bara skruva ner alla hyllor och sånt sen är rummet redo för en make-over! Nästa helg ska vi nog till IKEA och köpa massa nya möbler, skitbra.

Nu ska jag kolla film så skriver mer sen istället. Ha en kanonbra lördagskväll så hörs vi. Massa kramar / L



Ni får en bild på mig från i torsdes och en bild från imorse on my powerwalk!


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jo det är kanon med mig :) Mår alldeles ypperligt faktiskt :D Vad har du roat dig med idag då? :)

2012-01-28 @ 22:54:35
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0