Sunday night

2012-01-29, Söndag
-
Vakna, äta, fixa mig, åka till stan, städa, duscha & nu sitter jag här och pratar med Linda. En snabb sammanfattning hur min dag har varit. Är klar på rummet nu. Fem fulla kassar med gamla saker jag ska slänga, två fulla kassar + en flyttlåda med kläder som ska slängas och ett tomt rum med massa hyllor, fönsterkarmar och speglar nerskruvade. Nu ska färgen och massa nya möbler inhandlas och sen är det dags!

Måndag imorgon igen då. Lugn vecka skulle jag gissa på, förutom SO-prov på torsdag så det blir plugg hela veckan lång. Kommer nog ändå hinna klämma in några små inlägg här och där iallafall, annars vet ni varför det blir dålig uppdatering.

Om jag ska vara ärlig har jag ingen aning om vad jag ska göra nu... kolla om där är en bra film på TV kanske? Så får det nog bli. Skriver sen, puss ღ

 <--------------- Hittade två bilder från 1an eller 2an något sånt. Hittar ni mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0