Känslorna faller fritt på midnattsgatorna för vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda?

2012-01-19, Torsdag 20:50
-
Hej på er. Orkar inte skriva så långt inlägg idag tyvärr. Jag har huvudvärk plus så är jag så sjukt trött! Har varit en fullpackad vecka. Men imorgon är det fredag! Ska hem till Linda på kvällen och bara chilla så det blir härligt. Har precis duschat, nu ska jag städa upp lite från mitt golv [klädbomb, KAOS] och sen ska jag faktiskt sova. Imorgon väntas det en dag på Berga-gymnasiet som sagt med alla nior. Eftersom jag inte ska gå där ska jag bara kolla samhällslinjen.

Aja, nu ska jag lyssna på härlig musik och sluta ta upp all er tid, haha. Hoppas att ni alla haft en fin dag! Ha det sjukt bra så hörs vi när vi hörs. Kram Louise ღ



~ en resa till USA skulle verkligen inte sitta helt fel just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0