Jag tänder kvällens sista cigarett, du ler. Har skrattat gott åt alla dumheter man ser.

2012-01-17, Tisdag 20:53

Hej på er. Har nästan precis kommit hem från en runda i Lund med Viktoria och hennes mamma. Vi var inne och kollade Drottnings Blankas gymnasium igen. Dock var vi inte där så länge så vi bestämde oss för att gå och fika på Espresso House istället, haha!

Konditionsträning idag på idrotten också som sagt... mina ben DÖDAR. Träningsverk hejhallå. Imorgon ska jag och Viktoria ut på en powerwalk efter skolan och när jag kommit hem sen ska jag träna. Håller i alla dagar i veckan förutom lördagarna. Har detta gått och blivit en "träningsblogg" förresten? Haha, herregud.

Nej nu ska jag ner och fräscha upp mig med en lång, varm & härlig dusch, sen ska jag sova. Huvudvärk och trötthet var det här ja! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft och att ni sover gott inatt för det ska verkligen jag göra! Ha det kanonfint snyggingar, pussar & kramar / louise ♥



Lite nya bilder från i veckan bjuder jag på.



Plus världens bästa cover av "Titanium" acoustic, så sjukt härlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0