Dag 28 - Det här saknar jag

Jag tror redan att ni alla kan gissa vad jag saknar? Haha, sommaren såklart mina kära vänner! Att springa runt barfota på den varma asfalten och bara leva livet. Lyssna på Veronica Maggio, Snook och alla dem sommarartisterna. Kunna vara ute i shorts utan att frysa.

Åka till stranden, sola, bada, blir fint gyllene solbrun.
Åka in till stan med vänner för shopping och fika på en uteservering. Svalka sig i poolen. Sitta runt en eld på stranden en sval sommarkväll med härliga människor. Jag saknar ALLT! Och jag vill ha allt det nu. Som ni dock redan vet eftersom jag skriver om det i... varannat inlägg? Haha!

Tumblr_lxi7z3fkj91qeby59o1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0