Holding Out For A Hero

Godkväll läsare ღ
-
Snart börjar BB 24/7 på TV11. Följer ni Big Brother i år? Haha, jag är beroende! Började följa BB förra året mot slutet och fastnade för det direkt, så tänkte följa det ända från början detta året. Just nu gillar jag nog mest Petronella, Marcel och Tenny. Haha, så skön kille han Tenny. Hannah W är ju dock den blåstaste tjejen man någonsin sett.
-
Annars då? Har inte gjort ett smack [hahaha!] idag. Bara varit i stan och sprungit lite ärenden. Sprang in på biblioteket eftersom min reserverade bok "14 år till salu" hade kommit in. Har redan läst 50 sidor och vill inte sluta. Har inte läst så mycket i hela mitt liv sen Twilight-böckerna var inne, haha!
-
Rekomenderar verkligen denna boken! Det är en sann svensk historia om Tessan som blir våldtagen och sen börjar sälja sig själv. Läs den! Så sjukt bra. Jag älskar böcker som handlar om sanna händelser. Men läs den verkligen, jag kan inte sluta läsa nu!
-
Ska läsa tills klockan slår 19.00 för då börjar BB 24/7. Vi hörs nog senare, ha det fint! Kram / L ღ



Julia visade även en riktigt skön låt för mig. Så sjukt bra! Blir helt lugn av den... om man ändå kunde sjunga så, haha...!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej! Kolla in min nya blogg om mitt galna tonårsliv! Min förra var http://lovefansan.blogg.se min nya är http://fansans.blogg.se KRAM!

2012-02-26 @ 10:12:39
URL: http://fansans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0