2012-02-16, Thursday / Volleybolls-turnering

Sammanfattning om dagen: vakna - fixa mig - stack till skolan - ha slöjd - börja volleybolls-turneringen - slutar och åker hem - looov! - Rätt skön dag! Vi kom typ 3/4 av tjejerna [tror jag] medans killarna i vår klass vann allt, weho! På fotbollsturneringen kommer 9a kötta!
-
Imorgon ska jag SOVA och måla sista gången på rummet, på söndag ska jag nog börja flytta in. Yes! Har också färgat håret ikväll, det glömde jag. Lite ljusare, blev riktigt nöjd! Tänkte fota allt jag köpte i Ullared innan men jag orkade inte samla ihop allt och så haha... imorgon ska jag göra det så håll utkik efter det!
-
Ska kolla TV nu. Hoppas ni har haft en bra dag, ha det fint snyggingar. Puss & kram / L ღ



Lite bilder från idag. Jag, Julia, Roxana och Arlinda på volleybollen! + Hårfärgning på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0