THIS IS HOW WE DO IT

 
Mamma: "... men Louise, då kan jag ju köpa det på Ullared"
Jag: "Ska du till Ullared? När?"
M: "I november någon gång..."
J: "Kan inte jag få följa med? :D"
M: "Neej..."
 J: "Nehe... okej"
M: "Eller vad sa du?"
J: "Kan inte jag få följa med?"
M: "Jaha.... nej det får du inte :)"
J: "....."

så såg min konversation ut nyss med mor min.
haha, jag får inte följa med, men jag älskar henne ändå!

nu ska jag kolla ett avsnitt av Grey's, & sedan dejta john blund.
börjar inte förrens kvart i tio imorgon för musiken är inställd, härligt eller vad?
hoppas ni haft en fin dag! puss ♥



massa gamla bilder för jag tycker det är kul!... (och för att inga nya existerar just nu...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0