We found love

hejsan!

dålig uppdatering? mmh... typ.
skrev ett riktigt långt inlägg igår men det publicerades ju tydligen inte, sen orkade jag inte skriva allt igen, så tänkte skriva det nu istället.

jag fyllde ju som sagt år i lördes (bilder på presenter kommer snart, patience!)
vid elva-tiden på morgonen kom mamma, pappa, Sofie & Emil in & väckte mig med skönsång *host host* yeah.
fick presenter & åt sedan frukost.
fräschade upp mig lite & sen vid tre-tiden kom min farmor, farfar, mormor & min mormors man på fika & lite annat smått & gott.
på kvällen åkte vi alla in till en restaurang för en härlig måltid & det avslutade hela dagen.
jag hade en toppendag iallafall, & nu är jag ÄNTLIGEN femton!
jag måste också bara säga: jag älskar min familj ♥

& idag då?
skola som vanligt... hem & träna till franska-provet som kommer på onsdag, sedan ska jag även lämna in en engelska-uppsats på onsdag & biologi-prov på fredag.
INGEN skön vecka alls... så uppdateringen kommer kanske inte vara på topp, skolan kommer ju ändå i förstahand.
nej, nu ska jag snart äta, sen duscha, sen sätta på några avsnitt av Grey's Anatomy & plugga.
ha det fint! vi hörs när vi hörs.

puss & kram! / louise ♥



VARNING: beroendeframkallande låt.
älska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0