Var har uppdateringen tagit vägen?

Hallo finisar! ♥

Ingen uppdatering idag, sorry för det. Har ingen bra ursäkt alls förutom att säga att jag har varit väldigt lat idag, haha. Har bara kollat lite Grey's Anatomy och så... skulle egentligen till min farfars bror och träffa släkt eftersom det är annandagen men kände verkligen inte för det. Skulle bara suttit i soffan med iPhonen och degat och det kan jag ju liksom redan göra hemma

Imorgon ska jag hem till Lindisen. Vi ska nog bara luffa runt på stan för vi har inga liv, sen ska vi bara chilla och ha det så jävla bra som vanligt! Sover hos henne också. En dag med sin bästavän skadar aldrig ♥

Nu ska jag bara ta det lugnt och göra absolut ingenting. Hoppas ni har haft en fin dag och fått gjort mer än mig, haha! Ha det allra bäst, kram / louisefridh ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0