30 december - Nästsista dagen på 2011

Hej snyggaste människor i hela världen ♥

Har suttit och klurat på designen ett tag innan idag och fick till en helt okej design. Inte helt nöjd, ska fixa lite till i den men sen blir den nog bra! Ska även ut och ta lite nya bilder till en ny header i veckan när jag har tid ツ. Har precis ätit och ska nu dra mig mot duschen sen starta en film och bara vila ut till imorgon - nyår!

Idag har jag ju som sagt träffat Linda. Vi har luffat runt i stan hela dagen, fikat, drogat melon och jordgubbs tuggummi, lekt inne på lekia, gömt oss för människor vi känner och fikat lite till, haha! Asså finns ingen bättre än henne. Hon får mig alltid på så bra humör! Köpte inget speciellt förutom "heat protection spray" till håret från apoliva på apoteket.

Men ja, nu ska jag duscha. Hoppas ni har haft en fin dag! Ha det bra så hörs vi senare ikväll!



Linda är så stolt över sin mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0