29e december

Hallo people ♥

Jag hatar verkligen såna här dagar. Då man inte gör något vettigt alls. Har bara suttit runt här hemma idag och inte haft något att göra... Imorgon ska jag iallafall hem till Linda och möta upp henne, sen ska vi gå i stan ett tag. Saknar verkligen henne så himla mycket så ni anar inte!

På måndag ska jag in till Lund-city och möta upp mina töser - Sandra, Julia, kanske Linda om hon kunde och kanske Viktoria om hon kunde. Vi ska gå och shoppa lite, fika och se bio: "New years eve", har hört att den är riktigt bra! Får väl se sen vad som händer i resten av veckan...

Förresten är det ju nyår på lördag! Först hade jag planer men det sket sig, haha. Sen skulle kanske Roxana komma hit, men hon skulle tyvärr till Småland, synd för jag saknar den ungen :(. Nu ska jag bara vara hemma med familjen och Emil och ha det mysigt. Äta gott, umgås och smälla raketer, wihooo! Jaja, det kommer bli bra.

Nu ska jag starta upp en bra film eller något. Hoppas ni har haft en roligare dag än vad jag har haft! Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0