Två av världens bästa personer

Jag älskar att när jag behöver snacka ut om något så finns alltid dem två personerna just där. Det kvittar vad det är, men dem finns bara där. Känns så underbart skönt. Ni vet vem ni är hoppas jag. Varje gång jag behöver snacka om något så kan jag bara skriva till dem och dem lyssnar och ger råd. Just nu går vi alla tre igenom samma sak och vi pratar alla om det, haha. Blir massa snack med mina tjejer imorgon i skolan!

Men nu ska jag sova gå och borsta tänderna och sånt. Skola imorgon ju... rätt glad för det [haha]. Kommer bli en bra dag imorgon känns det som. Sov gott nu, godnatt ღ



[Sorry, bild i repris].
 Men ni är bäst. Ärligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0